Gå til indhold

Salgs- og leveringsbetingelser

1. Generel information

www.isay.dk ejes og drives af I SAY A/S.

E-mail: care@isay.dk

Adresse: Knudlundvej 3, 8653 Them, Danmark. 

Tel: + 45 30 53 42 73

CVR: 29 01 17 53

(herefter "I SAY eller www.ISAY.dk”)

Når et køb foretages på www.isay.dk accepteres nedenstående vilkår og betingelser.

 

2. Placering af en ordre

På www.isay.dk har vi åbent 24 timer i døgnet - alle ugens dage, og du kan næsten altid foretage et køb på vores webshop. Det kan dog ske, at vi lukker shoppen for vedligeholdelse. Du kan kun foretage online køb, når shoppen er åben og tilgængelig. 

Aldersgrænsen for at lave et køb på www.isay.dk er 18 år, og der skal være knyttet et gyldigt betalingskort til købet som vi accepterer. Er man under 18 år kan købet gennemføres med tilladelse fra en forælder eller tilsynsværge.

På baggrund af ovenstående fritager I SAY A/S sig fra al ansvar, hvis et køb foretages på www.isay.dk af en person under 18 år uden tilladelse fra en forælder eller tilsynsværge.

Når en ordre placeres på www.isay.dk indsendes basisdata herunder navn, faktureringsadresse, leveringsadresse, e-mail adresse og telefonnummer. I SAY A/S opbevarer disse informationer i overensstemmelse med vores persondatapolitik.

Umiddelbart efter afgivelsen af en ordre modtages en ordrebekræftelse. Der er herved indgået en bindende købsaftale med os. Når ordren er accepteret, vil en leveringsbekræftelse blive sendt til den angivne e-mail. Venligst kig i din spam mappe/uønsket post for at sikre, at du modtager e-mailen med ordrebekræftelse og leveringsbekræftelse. 

I SAY er ikke forpligtet til at levere varer, der er udsolgt lager. 

 

3. Priser & betaling

  • Mobilepay
  • Dankort/Visadankort
  • Visa/Visa electron
  • Mastercard
  • Anyday

Du kan altid være helt tryg ved dine betalinger når du handler hos I SAY. Evt. kortgebyr, der er forbundet med dit køb, afholder vi. Vi trækker først pengene, når varerne er afsendt. Alle priser hos I SAY er pålagt dansk moms på 25%. Priserne er angivet uden fragt. De totale priser inklusiv leveringsomkostninger vil fremgå inden den endelige ordrebekræftelse. Vi forbeholder os retten til at ændre vores priser uden varsel ved stigende omkostninger eller generelle udviklinger i detailpriserne. Alle købsaftaler, ordrebekræftelser mv. indgås på dansk og der afregnes ligeledes i danske kroner (DKK).

Ved betaling med Anyday hæver vi den første betaling, når varen afsendes. Derefter betaler du en månedlig ydelse den sidste hverdag i de næste tre måneder. Denne ydelse afhænger af din ordretotal og betalingsplan. Såfremt du betaler alle rater til tiden, er der nul renter og gebyrer. Hvis du returnerer dit køb, vil din aftale med Anyday automatisk ophøre. Læs mere om vilkår for brug af Anyday her: https://da.anyday.io/terms-conditions/shopper

 

4. Levering

Hos I SAY bestræber vi os altid på at levere din bestilling inden for 1-3 hverdage i samarbejde med Bring og GLS. Ved travle perioder kan længere leveringstid forekomme. Vi pakker og sender ordrer ud alle hverdage. Hverdage defineres som mandag til fredag, med undtagelse af helligdage. 

Du kan vælge mellem følgende leveringsmetoder:

  • Bring pakkeshop
  • Bring hjemmelevering
  • GLS pakkeshop
  • GLS hjemmelevering

Ordrer modtaget før kl. 12.00 behandles og forventes afsendt samme dag. 

Forsendelsesvalg foretager du selv ved ordrens afgivelse. Når din ordre afsendes fra vores lager modtager du en e-mail med et track and trace link, som du kan bruge til at spore din pakke. Hvis du er i tvivl om din forsendelse eller den er lang tid undervejs, hører vi gerne fra dig, så vi kan undersøge sagen. 

Det er dit ansvar som kunde at oplyse den korrekte leveringsadresse. Endvidere er det dit ansvar, at der på adresse og postkasse er synligt og korrekt navn, så din pakke kan leveres af Bring og GLS.

Skulle det ske, at pakken kommer retur til I SAY af denne grund, så afregnes der et behandlingsgebyr på 49,- ved tilbagesending, modtagelse og håndtering på vores lager. Det vil sige at din ordre behandles som en returvare til kreditering, så du modtager dine penge retur minus et håndteringsgebyr på 49,-.

 

5. Returnering og ombytning

For at returnere eller ombytte en vare, bedes du registrere det online via dette link:

I SAY returportal

Ved at registrere din retur eller ombytning online, bliver vores kundeservice og lagerpersonale informeret om, at din pakke er på vej retur. Dette betragtes også som din klare erklæring om, at du ønsker at udøve din returret. Du skal stadig anvende det medsendte returlabel og aflevere pakken på posthuset som sædvanligt.

Sådan opretter du en returnering eller ombytning:

  1. Klik på linket: I SAY returportal og indtast dit ordrenummer og e-mail.
  2. Vælg de varer, du vil returnere eller ombytte, og vælg en årsag.
  3. Hvis du ønsker at ombytte en vare, kan du gøre dette til en anden størrelse. Hvis du ikke ønsker at ombytte, kan du blot klikke "Ellers tak".
  4. Du har nu registreret din retur eller ombytning. Du modtager en e-mail med yderligere information.
  5. Vedlæg følgesedlen i din pakke og aflever den på det nærmeste posthus, 

    enten Bring eller GLS, afhængigt af transportøren angivet på din returlabel. Glem ikke at bede om en kvittering for returneringen. Det er din sikkerhed for, at vi kan spore pakken.

Ved ombytning:

Når vi har modtaget din registrering i returportalen, afsender vi den ønskede størrelse til dig. Du behøver ikke foretage dig andet end at registrere ombytningen.

Bemærk, at vi modregner et mindre beløb på 49 kr. ved almindelig retur, hvis du bruger den medsendte returlabel. Ønsker du at ombytte til en anden størrelse, kan du dog gratis bruge det vedlagte returlabel. Ombytning gælder kun til en anden størrelse, ikke til en anden farve eller model. 

Refundering

Når vi modtager din returpakke, kontrollerer vi varerne, og du vil derefter få tilbagebetalt beløbet, modregnet eventuelt returforsendelsesgebyr. Beløbet overføres altid til det samme betalingskort, som blev brugt ved købet.

Hvis du har returneret alle varer i en ordre, refunderer vi også fragtomkostningerne for levering, så længe du har valgt den billigste leveringsmetode. Hvis der kun returneres en del af ordren, eller hvis en dyrere leveringsmulighed er valgt, refunderes fragtomkostningerne ikke. 

Vi håndterer returforsendelser hver mandag og onsdag. Vær opmærksom på, at der normalt kan gå op til 14 dage fra du sender en pakke retur, til vi og vores lager har håndteret returforsendelsen.

Vær også opmærksom på, at det kan være svært at sige præcist, hvor lang tid der vil gå, før du har modtaget din tilbagebetaling. Dette afhænger af din bank og kan variere fra bank til bank. Der kan gå op til 30 bankdage, før din bank frigiver beløbet. Skulle der mod forventning gå længere tid, bedes du venligst kontakte os på care@isay.dk

Du er velkommen til at vælge en anden forsendelsesmetode end vores returlabel, men dette vil være på egen regning og risiko, da vi ikke kan forsikre pakken.

 

Når du handler online på www.isay.dk, har du 14 dages returret, hvor du kan informere os om, at du fortryder dit køb og derefter returnere varen/varerne til os. Din returret begynder fra den dato, du modtog din ordre. 

Hvis fristen udløber på en helligdag, lørdag, grundlovsdag, juleaftensdag eller nytårsaftensdag, forlænges fristen til den følgende hverdag. I tilfælde af flere varer bestilt i én ordre, som leveres separat, eller et produkt, der kommer i flere partier, løber perioden fra modtagelsen af det sidste produkt.

Det er kundens ansvar at sikre, at varerne er forsvarligt pakket ind. Du har ansvaret for pakken/varerne, indtil vi modtager dem. Behold derfor din postkvittering og trackingnummer. Venligst returner varen ubrugt og i samme stand som ved modtagelsen. Vi forbeholder os retten til at afvise en vare, hvis emballagen er ødelagt eller på anden vis ikke kan sælges videre. Alle originale emballager, prismærker, hangtags mv. skal returneres sammen med produktet uden at være blevet manipuleret med.

VIGTIGT

Hvis produktet er beskadiget eller på anden vis ikke kan videresælges, kan du miste dit købsbeløb helt eller delvist, hvis:

  • Du har taget varerne i brug.
  • De er blevet beskadiget, mens du var ansvarlig for dem.
  • Du har håndteret varerne forkert, så vi ikke længere kan fastslå varernes art, egenskaber og den måde, de fungerer på.
  • Du ikke har fulgt begrænsningerne for fortrydelsesretten som følge af forsegling, produkttype m.m.

Fortrydelsesret ved brugte varer

Der er 14 dages fortrydelsesret for varer, som du har taget i brug. Hvis varen er blevet brugt, kan den stadig returneres under fortrydelsesretten. Som forbruger må du kun tage varen i øjesyn, altså afprøve dit køb som i en fysisk forretning. Du må efter modtagelsen alene håndtere varerne på en måde, så du kan fastslå deres art, egenskaber og den måde, de fungerer på. Er varen brugt, kan du kun få en del eller intet af købsbeløbet retur. Det er forbrugeren, der skal betale for eventuel værdiforringelse. Den værdi fastsættes efter, hvad vi kan få for varen ved videresalg.

Køb hos forhandler

Det er ikke muligt at returnere eller reklamere over en I SAY vare købt hos en forhandler. Vi tror på, at vores forhandlere kender vores høje serviceniveau og vores tøj. Er din vare købt i en fysisk butik, er det dem, som er ansvarlige for at hjælpe med en løsning, og vi kan derfor ikke tilbyde noget i sådan en sag.

 

6. Ombytning af vare

Hvis du ønsker at ombytte til en anden størrelse, kan du registrere dette via vores returportal. Du er altid velkommen til at kontakte os, hvis du har brug for vejledning om ombytningsmuligheder.

     

    7. Dokumentation af dit køb og returneringsformular 

    Du skal vedlægge en kopi af ordrebekræftelsen, følgeseddel eller anden dokumentation for dit køb. Når vi modtager varen, tjekker vi den, og du får udbetalt det beløb tilbage, du har betalt til os ved købet. Beløbet overføres altid til samme betalingsmiddel som du har betalt for købet. Har du for eksempel betalt med kort, udbetales købesummen til det betalingskort, du brugte til køb.

     

    8. Dine rettigheder som kunde (Reklamation)

    Ifølge dansk lovgivning er du som kunde dækket af en lovfæstet 2-årig reklamationsret. Ønsker du at reklamere over en vare skal det ske inden for rimelig tid og senest inden for to måneder.

    Vedrører reklamationen en defekt i produktet anbefaler vi at rette henvendelse til os på care@isay.dk så snart defekten opdages, for at mindske tidsprocessen i din reklamation. Vurderer vi, at der er berettiget grundlag for din reklamation refunderer vi enhver udgift du måtte have i forbindelse med at sende varen tilbage til os. I tilfælde af, at vi ikke kan danne berettiget grundlag for din reklamation er forsendelsesomkostningerne for egen regning.

    Ansvaret for pakken ligger hos dig indtil vi har modtaget varen. Vi anbefaler derfor at sende varen sikkert, at få en kvittering for forsendelsen med og gemme den, og om muligt at få et track and trace-nummer.

    Når du returnerer varen, bedes du samtidigt så detaljeret som muligt oplyse, hvad problemet er. Brug venligst vores returseddel. Det er ikke et krav, men det letter vores sagsbehandling, og minimerer behandlingstiden for klagen.

    Der er i Januar 2016 vedtaget ny lovgivning ift. forbrugerklageloven. I tilfælde af reklamation eller andet vil vi altid hjælpe. I tilfælde at parterne ikke kan blive enig henviser vi til EU kommisionens hjemmeside - Online Dispute Resolution > http://ec.europa.eu/consumers/odr/

     

    9. Ansvarsfraskrivelse

    I SAY A/S tager forbehold for fejl og mangler i hjemmesidens indhold, og fritager sig ansvaret for udsolgte varer. I overensstemmelse med gældende regler bestræber vi os dog selvfølgelig altid på at have det nyeste indhold og materiale i den korrekte version. Opdages indhold, som findes ukorrekt, er du altid velkommen til at kontakte os.

    Vi kan til enhver tid ændre indholdet på hjemmesiden og er ikke ansvarlige for at give besked herom. Vi anbefaler derfor at revidere vores vilkår og betingelser når hjemmesiden benyttes.

    I SAY A/S er ligeledes ikke ansvarlige for ethvert tab eller skade fra brug af hjemmesiden.

     

    Kontakt os

    Hvis du vil kontakte os, kan du gøre det via mail: care@isay.dk eller telefon + 45 87 24 45 00. 

    Privatlivspolitik

    Du kan læse vores privatlivspolitik på dette link.

    Cookies 

    På www.isay.dk anvendes cookies med det formål at optimere websitet og dets funktionalitet, og dermed gøre besøget så nemt som muligt for dig. Du kan til enhver tid slette cookies fra din computer. Hvordan dette gøres, afhænger af din browser. 

    Ved at benytte www.isay.dk, accepterer du, at vi kan bruge cookies. En cookie er en lille datafil, som vi lægger på din computer for at holde styr på, hvad der sker under dit besøg og for at kunne genkende din computer. En cookie er ikke et program og indeholder ikke virus. Lov og værneting køb af varer på www.isay.dk er underlagt dansk ret og lovgivning. Enhver tvist afgøres ved de danske domstole.

    Læs nærmere om vores cookiepolitik her

    Find vejledning til "Cookie-bekendtgørelsen" her

    Kurv

    Du mangler kun 799 kr før fri fragt!
    Gratis fragt gælder kun levering til Danmark til Bring pakkeshops.