Fri fragt v. køb over 499,-|
1-3 dages levering|
Gratis retur
www.isay.dk ejes og drives af I SAY A/S.
E-mail: care@isay.dk
Adresse: Knudlundvej 3, 8653 Them, Danmark.
Tel: + 45 87 24 45 00
CVR: 29 01 17 53
(herefter "I SAY eller www.ISAY.dk”)
Når et køb foretages på www.isay.dk accepteres nedenstående vilkår og betingelser.
På www.isay.dk har vi åbent 24 timer i døgnet - alle ugens dage, og du kan næsten altid foretage et køb på vores webshop. Det kan dog ske, at vi lukker shoppen for vedligeholdelse. Du kan kun foretage online køb, når shoppen er åben og tilgængelig.
Aldersgrænsen for at lave et køb på www.isay.dk er 18 år, og der skal være knyttet et gyldigt betalingskort til købet som vi accepterer. Er man under 18 år kan købet gennemføres med tilladelse fra en forælder eller tilsynsværge.
På baggrund af ovenstående fritager I SAY A/S sig fra al ansvar, hvis et køb foretages på www.isay.dk af en person under 18 år uden tilladelse fra en forælder eller tilsynsværge.
Når en ordre placeres på www.isay.dk indsendes basisdata herunder navn, faktureringsadresse, leveringsadresse, e-mail adresse og telefonnummer. I SAY A/S opbevarer disse informationer i overensstemmelse med vores persondatapolitik.
Umiddelbart efter afgivelsen af en ordre modtages en ordrebekræftelse. Der er herved indgået en bindende købsaftale med os. Når ordren er accepteret, vil en leveringsbekræftelse blive sendt til den angivne e-mail. Venligst kig i din spam mappe/uønsket post for at sikre, at du modtager e-mailen med ordrebekræftelse og leveringsbekræftelse.
I SAY er ikke forpligtet til at levere varer, der er udsolgt lager.
Når der handles på www.isay.dk vil de totale priser inklusiv leveringsomkostninger fremgå inden den endelige ordrebekræftelse.
Alle priser på www.isay.dk er inklusiv moms på 25 %. Vi forbeholder os retten til at ændre vores priser uden varsel ved stigende omkostninger eller generelle udviklinger i detailpriserne.
Du kan betale med kreditkort, MobilePay, Anyday eller ViaBill. Vi modtager følgende betalingskort: Dankort, Visa, Visa Electron, Mastercard. Vi trækker først pengene, når varerne er afsendt. Evt. kortgebyr, der er forbundet med dit køb, afholder vi.
Ved betaling med Anyday hæver vi den første betaling, når varen afsendes. Derefter betaler du en månedlig ydelse den sidste hverdag i de næste tre måneder. Denne ydelse afhænger af din ordretotal og betalingsplan. Såfremt du betaler alle rater til tiden, er der nul renter og gebyrer. Hvis du returnerer dit køb, vil din aftale med Anyday automatisk ophøre. Læs mere om vilkår for brug af Anyday her: https://da.anyday.io/terms-conditions/shopper
Vi pakker og sender ordrer ud alle hverdage. Hverdage defineres som mandag til fredag, med undtagelse af helligdage.
Vi benytter GLS og PostNord som kurer til at levere din ordre. Leveringstiden er 1-3 hverdage. Ved travle perioder kan længere leveringstid forekomme. Du kan vælge mellem følgende leveringsmetoder:
Ordrer over 499,00 DKK:
Ordrer under 499,00 DKK:
Ordrer modtaget før kl. 12.00 behandles og forventes afsendt samme dag.
Når din ordre afsendes fra vores lager modtager du en e-mail med et track and trace link, som du kan bruge til at spore din pakke. Du kan se status på din pakke på www.gls-group.eu og www.postnord.dk. Hvis du er i tvivl om din forsendelse eller den er lang tid undervejs, hører vi gerne fra dig, så vi kan undersøge sagen.
Når du handler online hos I SAY har du 14 dages fortrydelsesret, hvor du kan meddele os, at du fortryder dit køb, og derefter kan du returnere dine varer til os. Din returret løber fra den dag, hvor du har modtaget varen. Hvis fristen udløber på en helligdag, lørdag, grundlovsdag, juleaftensdag eller nytårsaftensdag, forlænges fristen til den følgende hverdag.
Pengene vil blive refunderet til samme kort, som blev benyttet ved bestillingen. Vi kan desværre ikke ombytte til en anden størrelse, farve eller vare.
Nægtes en ordre at blive modtaget betegnes dette ikke som en retmæssig returnering, og vi forbeholder os retten til at trække et beløb til at dække eventuelle ekstra omkostninger, som vi måtte have i forbindelse med din tilbagebageoverførsel.
Henter kunden ikke pakken fra pakkeshop og kommer denne retur til os, hæfter kunden selv for de omkostninger der er forbundet med at pakken kommer retur til os.
Vi tilbyder gratis returnering til danske kunder. Som udgangspunkt ligger der en forudbetalt returlabel i din ordreforsendelse. Hvis ikke, så kontakt os venligst på care@isay.dk for at modtage dit forudbetalte returlabel. Varen kan returneres via GLS eller PostNord alt efter hvilken transportør, som du har brugt ved levering.
Du er også velkommen til at benytte en anden forsendelsesform end vores returlabel, men dette sker for egen regning og risiko.
Vær opmærksom på, at varer ikke kan byttes til en anden vare, men kun returneres med en tilbagebetaling.
Ved returnering af en vare udfyldes retursedlen, som kom med varen, og vedlægges i pakken sammen med følgesedlen.
Pakken skal returneres til:
I SAY A/S
Knudlundvej 3
8653 Them
Denmark
Venligst bemærk, at du er ansvarlig for enhver devaluering af produktet som følge af brug på usædvanlig vis stridende mod generelle betingelser i fysiske butikker. Hvis varen er prøvet udover hvad der beskrevet ovenfor, betragter vi den som "brugt", hvilket betyder at du ved fortrydelse af købet kun kan få en lille del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi. Vi anser brugte varer som værende uden handelsværdi.
Du bærer risikoen for varen fra varens levering, og ved returnering er du ansvarlig for at varen er pakket forsvarligt ind. Du har ansvaret for pakken / varerne, indtil vi modtager den. Vi anbefaler derfor altid, at du får en kvittering for indlevering af din pakke og sporingsnummer.
Du skal vedlægge en kopi af ordrebekræftelsen, følgeseddel eller anden dokumentation for dit køb. Når vi modtager varen, tjekker vi den, og du får udbetalt det beløb tilbage, du har betalt til os ved købet (ikke evt. fragtomkostninger). Beløbet overføres altid til samme betalingsmiddel som du har betalt for købet. Har du for eksempel betalt med kort, udbetales købesummen til det betalingskort, du brugte til køb.
Ifølge dansk lovgivning er du som kunde dækket af en lovfæstet 2-årig reklamationsret. Ønsker du at reklamere over en vare skal det ske inden for rimelig tid og senest inden for to måneder.
Vedrører reklamationen en defekt i produktet anbefaler vi at rette henvendelse til os på care@isay.dk så snart defekten opdages, for at mindske tidsprocessen i din reklamation. Vurderer vi, at der er berettiget grundlag for din reklamation refunderer vi enhver udgift du måtte have i forbindelse med at sende varen tilbage til os. I tilfælde af, at vi ikke kan danne berettiget grundlag for din reklamation er forsendelsesomkostningerne for egen regning.
Ansvaret for pakken ligger hos dig indtil vi har modtaget varen. Vi anbefaler derfor at sende varen sikkert, at få en kvittering for forsendelsen med og gemme den, og om muligt at få et track and trace-nummer.
Når du returnerer varen, bedes du samtidigt så detaljeret som muligt oplyse, hvad problemet er. Brug venligst vores returseddel. Det er ikke et krav, men det letter vores sagsbehandling, og minimerer behandlingstiden for klagen.
Der er i Januar 2016 vedtaget ny lovgivning ift. forbrugerklageloven. I tilfælde af reklamation eller andet vil vi altid hjælpe. I tilfælde at parterne ikke kan blive enig henviser vi til EU kommisionens hjemmeside - Online Dispute Resolution > http://ec.europa.eu/consumers/odr/
I SAY A/S tager forbehold for fejl og mangler i hjemmesidens indhold, og fritager sig ansvaret for udsolgte varer. I overensstemmelse med gældende regler bestræber vi os dog selvfølgelig altid på at have det nyeste indhold og materiale i den korrekte version. Opdages indhold, som findes ukorrekt, er du altid velkommen til at kontakte os.
Vi kan til enhver tid ændre indholdet på hjemmesiden og er ikke ansvarlige for at give besked herom. Vi anbefaler derfor at revidere vores vilkår og betingelser når hjemmesiden benyttes.
I SAY A/S er ligeledes ikke ansvarlige for ethvert tab eller skade fra brug af hjemmesiden.
Hvis du vil kontakte os, kan du gøre det via mail: care@isay.dk eller telefon + 45 87 24 45 00.
Du kan læse vores privatlivspolitik på dette link.
På www.isay.dk anvendes cookies med det formål at optimere websitet og dets funktionalitet, og dermed gøre besøget så nemt som muligt for dig. Du kan til enhver tid slette cookies fra din computer. Hvordan dette gøres, afhænger af din browser.
Ved at benytte www.isay.dk, accepterer du, at vi kan bruge cookies. En cookie er en lille datafil, som vi lægger på din computer for at holde styr på, hvad der sker under dit besøg og for at kunne genkende din computer. En cookie er ikke et program og indeholder ikke virus. Lov og værneting køb af varer på www.isay.dk er underlagt dansk ret og lovgivning. Enhver tvist afgøres ved de danske domstole.
Læs nærmere om vores cookiepolitik her.
Find vejledning til "Cookie-bekendtgørelsen" her.
Use this popup to embed a mailing list sign up form. Alternatively use it as a simple call to action with a link to a product or a page.
By clicking enter you are verifying that you are old enough to consume alcohol.