Ofte stillede spørgsmål

Min ordre

Kan jeg ændre min ordre efter bestilling?

translation missing: da.products.layout.tab_label

Du kan hurtigst muligt sende os en mail eller ringe til os med dit ønske om, at ændre noget i din ordre, så vil vi forsøge at hjælpe dig inden din ordre er afsendt. Det er dog ikke noget vi kan garantere, da vi selvfølgelig ønsker at pakke og sende dine varer hurtigst muligt. 

Har i modtaget min ordre?

translation missing: da.products.layout.tab_label

Har du endnu ikke modtaget din ordrebekræftelse? Så kontakt os endelig på care@isay.dk eller på telefon + 45 30 53 42 73. På den måde kan vi hurtigt tjekke om din ordre er gået korrekt igennem. 

Jeg har ikke modtaget min ordre?

translation missing: da.products.layout.tab_label

Der kan være flere årsager til at du ikke har modtaget din ordre. Tag derfor kontakt til os på mail care@isay.dk eller telefon +45 30 53 42 73 , så vi kan undersøge din ordre og tracke din pakke. 

Kan jeg annullere min ordre?

translation missing: da.products.layout.tab_label

Har vi endnu ikke afsendt din ordre, så vil du kunne annullere den, såfremt vi når at se din besked inden afsendelse. Skriv derfor hurtigst muligt en mail til os på care@isay.dk eller ring på + 45 30 53 42 73, hvis du ønsker at annullere din ordre. Har vi allerede afsendt din ordre, er det desværre ikke muligt for os at annullere. I dette tilfælde er du selvfølgelig velkommen til at sende din ordre retur til os. 

Levering

Hvornår kan jeg forvente at modtage min pakke?

translation missing: da.products.layout.tab_label

Vi pakker og sender ordrer ud alle hverdage. Vi leverer din pakke med GLS eller PostNord, som forventes at ankomme inden for 1-3 hverdage. Det er muligt at bestille til en pakkeshop, med hjemmelevering eller til en erhvervsadresse. Har du bestilt med hjemmelevering, og ikke er hjemme, vil pakken blive leveret til nærmeste posthus. Bestiller du fredag efter kl. 13, lørdag eller søndag, afsender vi din pakke om mandagen. I forbindelse med travle perioder som fx jul, kan der dog forekomme ekstra leveringstid. 

Hvad er prisen på fragt?

translation missing: da.products.layout.tab_label

Du får fri fragt på alle ordrer over 499 kr. Ellers koster fragt 29 kr. til en valgfri GLS eller PostNord pakkeshop. Ordrer til GLS Hjemmelevering koster 29 kr ved køb over 499,-. Ellers 58 kr.  

Hvad sker der hvis jeg ikke er hjemme, når min pakke ankommer?

translation missing: da.products.layout.tab_label

Hvis du har valgt at få din pakke leveret direkte til din hjemmeadresse og du desværre ikke er hjemme, når postvæsenet kommer forbi, vil de tage din pakke med igen, aflevere pakken til nærmeste pakkeshop og efterlade en seddel med informationer i din postkasse.

Retur og ombytning

Hvordan returnerer jeg en vare?

translation missing: da.products.layout.tab_label

Vi har udviklet en guide til dig, som er i tvivl om, hvordan du kan returnere eller ombytte en vare. Find den her: https://isay.dk/pages/return.

Hvordan ombytter jeg en vare?

translation missing: da.products.layout.tab_label

Vi har udviklet en guide til dig, som er i tvivl om, hvordan du kan returnere eller ombytte en vare. Find den her: https://isay.dk/pages/return

Har i modtaget min returpakke?

translation missing: da.products.layout.tab_label

Bruger du vores returlabel, kan vi hjælpe dig med at spore din pakke. I SAY kan ikke spore din pakke uden kvittering. Har du ikke brugt vores returlabel, skal du kontakte postvæsenet for at få flere informationer om din forsendelse. 

Hvornår kan jeg se pengene på min konto?

translation missing: da.products.layout.tab_label

Når vi modtager din returpakke, vil vi gennemgå varens stand og herefter behandle returneringen. Tilbagebetalingen af det pågældende beløb vil ske hurtigst muligt og du vil herefter kunne se beløbet på din konto inden for 14 dage. Beløbet bliver altid overført til samme betalingsmiddel, som du betalte med. 

Hvor lang er returfristen?

translation missing: da.products.layout.tab_label

Du har 14 dages fuld returret. Det betyder, at du har ret til at fortryde dit køb i op til 14 dage efter du har modtaget varen, så længe varen ikke er taget i egentlig brug (kun prøvet) og er i samme stand som ved modtagelsen. 

Koster det penge at returnere en vare?

translation missing: da.products.layout.tab_label

Vi vil gerne have, at du er glad for alle dine nye I SAY varer. Hvis du ikke er fuldt ud tilfreds med en vare, kan du altid returnere den helt gratis med det vedlagte label.  Fordelene ved at bruge vores returlabels er, at returpakken er forsikret og kan følges via GLS og PostNord track and trace. Du har ansvaret for pakken / varerne, indtil vi modtager den. Vi anbefaler derfor altid at du sender din ordre med vores returlabel, da vi ikke tager ansvar for andre labels eller uforsikrede forsendelser.

Reklamation og fejl

Varen havde fejl/mangler da jeg modtog den. Hvad gør jeg?

translation missing: da.products.layout.tab_label

Har du opdaget en fejl/mangel på din vare, som ikke er opstået ved fejlagtig brug, skal du venligst kontakte os på care@isay.dk eller på telefon + 45 30 53 42 73. Afhængigt af den konkrete situation viil du hurtigst muligt modtage videre instrukser. Vi sætter stor pris på billeder af fejlen, så vi kan videresende noget til vores producenter.

Dit køb er selvfølgelig omfattet af købelovens regler. Det betyder, at du enten kan få en mangelfuld vare repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. 

Jeg mangler en vare i min ordre og/eller har modtaget en forkert vare. Hvad gør jeg?

translation missing: da.products.layout.tab_label

Det beklager vi selvfølgelig rigtig meget! Send os en mail på care@isay.dk eller giv os et kald på + 45 30 53 42 73 og vi vil hurtigst muligt sørge for at eftersende den rigtige vare, hvis den stadig er på lager. Er varen ikke længere tilgængelig, vil vi selvfølgelig tilbagebetale det fulde beløb. 

Rabatkode

Hvor skal jeg indtaste min rabatkode?

translation missing: da.products.layout.tab_label

Du skal indtaste din rabatkode i kurven, hvor du vil se et felt der hedder Rabatkode. Tryk herefter på knappen Brug og systemet vil opfange din rabat. 

Kan jeg få en rabatkode?

translation missing: da.products.layout.tab_label

Som ny kunde hos I SAY er du velkommen til at tilmelde dig vores nyhedsbrev, hvor du vil modtage en rabatkode på mail, som giver dig 15% på din første ordre. 

Jeg har ikke modtaget min rabatkode ved tilmelding af nyhedsbrev

translation missing: da.products.layout.tab_label

Efter du har tilmeldt dig vores nyhedsbrev vil du modtage en velkomstmail med din rabatkode. Husk at tjekke din spam mappe. Vi kan desværre opleve at systemet kan være lidt langsomt til at afsende vores velkomstmail. I sådan et tilfælde kan du altid skrive til os og vi vil hjælpe dig med din kode. 

ok
Luk (esc)

Popup

Use this popup to embed a mailing list sign up form. Alternatively use it as a simple call to action with a link to a product or a page.

Age verification

By clicking enter you are verifying that you are old enough to consume alcohol.

Søg

Indkøbskurv

Din kurv er tom
Shop nu