Gå til indhold

Ofte stillede spørgsmål

Min ordre

Kan jeg ændre min ordre efter bestilling?

Du kan hurtigst muligt sende os en mail eller ringe til os med dit ønske om, at ændre noget i din ordre. Det bedste vi kan gøre er at annullere ordren inden den er afsendt. Det er dog ikke noget vi kan garantere, da vi selvfølgelig ønsker at pakke og sende dine varer hurtigst muligt. 

Har i modtaget min ordre?

Har du endnu ikke modtaget din ordrebekræftelse? Så kontakt os endelig på care@isay.dk eller på telefon + 45 30 53 42 73. På den måde kan vi hurtigt tjekke om din ordre er gået korrekt igennem. 

Jeg har ikke modtaget min ordre.

Der kan være flere årsager til at du ikke har modtaget din ordre. Tag derfor kontakt til os på mail care@isay.dk eller telefon +45 30 53 42 73 , så vi kan undersøge din ordre og tracke din pakke. 

Kan jeg annullere min ordre?

Har vi endnu ikke afsendt din ordre, så vil du kunne annullere den, såfremt vi når at se din besked inden afsendelse. Skriv derfor hurtigst muligt en mail til os på care@isay.dk eller ring på + 45 30 53 42 73, hvis du ønsker at annullere din ordre. Har vi allerede afsendt din ordre, er det desværre ikke muligt for os at annullere. I dette tilfælde er du selvfølgelig velkommen til at sende din ordre retur til os. 

Levering

Hvornår kan jeg forvente at modtage min pakke?

Vi pakker og sender ordrer ud alle hverdage. Ordrer modtaget før kl. 12.00 behandles og forventes afsendt samme dag. Vi leverer din pakke med GLS, som forventes at ankomme inden for 1-3 hverdage. Bestiller du fredag efter kl. 13, lørdag eller søndag, afsender vi din pakke om mandagen.

Levering inden jul?

Bestil dine julegaver i god tid og senest mandag d. 18 december inden kl. 12.00 for levering inden jul.

Husk at bestil i så god tid som muligt, da der kan forekomme længere leveringstider under julen.

Hvad er prisen på fragt?

Ordrer over 799,00 DKK: 

  • GLS pakkeshop, 1-3 hverdage: GRATIS
  • GLS hjemmelevering, 1-3 hverdage: 39 DKK 

Ordrer under 799,00 DKK:

  • GLS pakkeshop, 1-3 hverdage: 39 DKK 
  • GLS hjemmelevering, 1-3 hverdage: 59 DKK 
Hvad sker der hvis jeg ikke er hjemme, når min pakke ankommer?

Hvis du har valgt at få din pakke leveret direkte til din hjemmeadresse og du desværre ikke er hjemme, når postvæsenet kommer forbi, vil de tage din pakke med igen, aflevere pakken til nærmeste pakkeshop og efterlade en seddel med informationer i din postkasse.

Retur og ombytning

Hvordan returnerer jeg en vare?

Når du modtager en pakke fra I SAY, er der altid vedlagt en returseddel samt et GLS returlabel. 

Returlabel koster 49,- ved brug og fratrækkes det beløb du skal have retur. Husk at returseddel, skal vedlægges i pakken inden indlevering til GLS. 

Læs vores guide og betingelser på retur lige her: https://isay.dk/pages/return.

Hvordan ombytter jeg en vare?

Ønsker du at ombytte til en anden størrelse, skal du lægge en ny ordre og sende den anden ordre retur til os. På den måde sikrer vi den nemmeste og hurtigste ekspedition af din nye vare. Din nye ordre sendes inden for 1-2 hverdage.

Vi tilbyder gratis returfragt ved ombytning (Gælder kun til en anden størrelse). Husk blot at krydse feltet af på din returseddel. 

Læs mere her: https://isay.dk/pages/return

Har i modtaget min returpakke?

Bruger du vores returlabel, kan vi hjælpe dig med at spore din pakke. I SAY kan ikke spore din pakke uden kvittering. Har du ikke brugt vores returlabel, skal du kontakte postvæsenet for at få flere informationer om din forsendelse. 

Hvornår kan jeg se pengene på min konto?

Når vi modtager din returpakke, vil vi gennemgå varens stand og herefter behandle returneringen. Tilbagebetalingen af det pågældende beløb vil ske hurtigst muligt og du vil herefter kunne se beløbet på din konto inden for 14 dage. Beløbet bliver altid overført til samme betalingsmiddel, som du betalte med. 

Hvor lang er returfristen?

Du har 14 dages fuld returret. Det betyder, at du har ret til at fortryde dit køb i op til 14 dage efter du har modtaget varen, så længe varen ikke er taget i egentlig brug (kun prøvet) og er i samme stand som ved modtagelsen. 

OBS. Du kan returnere eller bytte dine julegaver helt frem til d. 31 januar 2024.

Koster det penge at returnere en vare?

Vores medsendte returlabel koster 49,- ved brug og fratrækkes det beløb du skal have retur.

Hvis du ønsker at ombytte en vare, kan du bruge den medsendte returlabel helt gratis første gang (Gælder kun til en anden størrelse). 

Fordelene ved at bruge vores returlabels er, at returpakken er forsikret og kan følges via GLS track and trace. Du har ansvaret for pakken / varerne, indtil vi modtager den. Vi anbefaler derfor altid at du sender din ordre med vores returlabel, da vi ikke tager ansvar for andre labels eller uforsikrede forsendelser.

Reklamation og fejl

Varen havde fejl/mangler da jeg modtog den. Hvad gør jeg?

Har du opdaget en fejl/mangel på din vare, som ikke er opstået ved fejlagtig brug, skal du venligst kontakte os på care@isay.dk eller på telefon + 45 30 53 42 73. Afhængigt af den konkrete situation vil du hurtigst muligt modtage videre instrukser. Vi sætter stor pris på billeder af fejlen, så vi kan videresende noget til vores producenter.

Dit køb er selvfølgelig omfattet af købelovens regler. Det betyder, at du enten kan få en mangelfuld vare repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. 

Jeg mangler en vare i min ordre og/eller har modtaget en forkert vare. Hvad gør jeg?

Det beklager vi selvfølgelig rigtig meget! Send os en mail på care@isay.dk eller giv os et kald på + 45 30 53 42 73 og vi vil hurtigst muligt sørge for at eftersende den rigtige vare, hvis den stadig er på lager. Er varen ikke længere tilgængelig, vil vi selvfølgelig tilbagebetale det fulde beløb. 

Rabatkode

Hvor skal jeg indtaste min rabatkode?

Du skal indtaste din rabatkode i kurven, hvor du vil se et felt der hedder Rabatkode. Tryk herefter på knappen Brug og systemet vil opfange din rabat. 

Kan jeg få en rabatkode?

Som ny kunde hos I SAY er du velkommen til at tilmelde dig vores nyhedsbrev, hvor du vil modtage en rabatkode på mail, som giver dig 15% på din første ordre. 

Jeg har ikke modtaget min rabatkode ved tilmelding af nyhedsbrev.

Efter du har tilmeldt dig vores nyhedsbrev vil du modtage en velkomstmail med din rabatkode. Husk at tjekke din spam mappe. Vi kan desværre opleve at systemet kan være lidt langsomt til at afsende vores velkomstmail. I sådan et tilfælde kan du altid skrive til os og vi vil hjælpe dig med din kode. 

Er du det rigtige sted?

Vælg nedenfor

Denmark

Kurv

Du mangler kun 799 kr før fri fragt!
Gratis fragt gælder kun levering til Danmark til GLS pakkeshops.