Levering
Hvor meget koster levering?
Nedenfor finder du en oversigt over vores fragtomkostninger:
Bring pakkeshop:
Ordrer over 799 DKK: GRATIS
Ordrer under 799 DKK: 39 DKK
Bring hjemmelevering:
Ordrer over 799 DKK: 39 DKK
Ordrer under 799 DKK 59 DKK
GLS pakkeshop:
Ordrer over 799 DKK: 39 DKK
Ordrer under 799 DKK: 39 DKK
GLS hjemmelevering:
Ordrer over 799 DKK: 39 DKK
Ordrer under 799 DKK 59 DKK
Hvor lang tid tager leveringen?
Vi bestræber os på at levere din ordre så hurtigt som muligt. Levering med Bring og GLS tager 1-3 hverdage.
Når du har gennemført din ordre, vil den straks blive sendt til vores lager, som behandler ordren.
Bestiller du på en weekend eller helligdag, kan vi først behandle din ordre næste hverdag.
Vi sender dig et sporingsnummer, når din ordre er afsendt. Dette giver dig mulighed for at spore din pakke og vurdere, hvornår du modtager den.
Hvis du er usikker på, hvor din forsendelse er, eller hvis den er under transport i længere tid, bedes du give os besked, så vi kan undersøge sagen.
Hvad gør jeg, hvis jeg ikke kan spore min pakke?
Årsagen kan være, at pakkeoplysningerne ikke er blevet opdateret af kurerfirmaet endnu. Afhængigt af hvor du bor, er det ikke ualmindeligt, at din pakke tager op til 24 timer at modtage den første scanning.
Hvad gør jeg, hvis jeg modtog det forkerte produkt?
Hvis du har modtaget det forkerte produkt, bedes du kontakte kundeservice, og de vil indlede en undersøgelse af sagen og vende tilbage til dig hurtigst muligt.
Hvis et produkt, du har bestilt, er udsolgt, vil produktet fra din ordre blive annulleret. Dette vil blive forklaret i den e-mail, vi sender dig, når vi afsender resten af din ordre fra vores lager. Det er værd at bemærke, at vi naturligvis ikke opkræver gebyrer for produkter, der ikke sendes.
Hvad gør jeg, hvis jeg ikke har modtaget alle mine produkter?
Tjek først, at du ikke har modtaget en e-mail, der forklarer, at produktet fra din ordre er blevet annulleret.
Hvis et produkt, du har bestilt, er udsolgt, vil produktet fra din ordre blive annulleret. Dette vil blive forklaret i den e-mail, vi sender dig, når vi afsender resten af din ordre fra vores lager. Det er værd at bemærke, at vi naturligvis ikke opkræver gebyrer for produkter, der ikke sendes.
Hvis dette ikke er tilfældet, bedes du kontakte kundeservice, og de vil starte en undersøgelse.
Hvornår modtager jeg mit sporingsnummer (Track & Trace)?
Du modtager dit sporingsnummer på e-mail, når din ordre har forladt vores lager.
Hvad gør jeg, hvis min pakke er forsinket?
Kontakt venligst vores kundeservice, så vil de påbegynde en undersøgelse af sagen.
Hvad gør jeg, hvis jeg har modtaget en beskadiget pakke?
Først og fremmest er det vigtigt at understrege, at hvis du accepterer modtagelsen af en beskadiget pakke, vil leverandøren eller pakkebutikken betragte pakken som acceptabel. Ikke desto mindre kan du senere kontakte kurerfirmaet og indgive et krav.
Så står vores kundeservice klar til at hjælpe dig! Kontakt dem venligst og sørg for at vedhæfte billeder af den beskadigede pakke samt en liste over beskadigede eller manglende varer. Videresend også skadesrapporten fra kurerfirmaet.