Fri fragt v. køb over 499,-|
1-3 dages levering|
Gratis retur
Vi vil gerne have, at du er glad for alle dine nye I SAY varer. Hvis du ikke er fuldt ud tilfreds med en vare, kan du altid returnere eller ombytte den - endda helt gratis med vores vedlagte label.
Hos I SAY giver vi alle vores kunder 14 dages fortrydelsesret. For at være berettiget til returnering/ombytning skal din vare være i samme stand som du modtog den i. De skal være ubrugte, med påsatte etiketter og i original emballage.
Vi forbeholder os retten til, at afvise refundering eller ønske om ombytning, hvis varen ikke lever op til disse kriterier. Dette sikrer dig som kunde, så du altid modtager en vare, som er ubrugt.
JULEGAVER 2022: Husk at vi gratis ombytter og returnerer alle julegaver helt frem til den 31/1 2023.
Ønsker du at returnere eller ombytte dine varer, kan du følge denne guide:
Se en liste over alle GLS og PostNord pakkeshops.
Ombytning er kun tilgængeligt, hvis du ønsker at ændre størrelse eller farve på samme produkt og at det er uden omkostninger. Når vi har modtaget dine varer og tjekket, at det er i samme stand, som da vi sendte det til dig, håndterer vi din ombytning og sender nye varer afsted til dig.
Når din nye ordre er i systemet, kan der gå 2-3 hverdage, før du modtager den. Når vi har pakket den, vil du få en mail. Hvis det ønskede produkt ikke er på lager, vil vi lave en almindelig tilbagebetaling og du vil blive kontaktet af vores kundeservice.
Når vi har modtaget dine varer og tjekket, at det er i samme stand, som da vi sendte det til dig, refunderer vi pengene til den konto, købet er foretaget på. Det vil normalvis tage 3-5 bankdage, men en refundering kan tage op til 10-14 bankdage fra vi behandler din refundering, alt afhængig af din bank.
Kontroller venligst din ordre ved modtagelse. Kontakt straks vores kundeservice, hvis varen er beskadiget, defekt eller hvis du har modtaget forkerte varer, så vi hurtigt kan vurdere og rette op på det.
Der ydes 24 måneders reklamationsret i henhold til købeloven. Hvilket betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.
Vi hjælper dig gerne med at oprette en reklamation. Du kan reklamere ved at sende en e-mail til vores kundeservice på care@isay.dk. Vi har brug for følgende for at kunne vurdere din reklamation:
Når vi har modtaget din henvendelse, behandler vi den hurtigst muligt og du vil modtage yderligere instrukser fra os.
Vi gør opmærksom på, at reklamationsretten dækker produktionsfejl og omfatter dermed ikke slitage eller fejl der er opstået som følge af forkert behandling af produktet. Du skal reklamere inden for rimelig tid og senest 2 måneder efter du har opdaget fejlen.
Vi tror på at vores forhandlere kender vores høje serviceniveau og vores tøj. Er din vare købt i en fysisk butik, er det dem, som er ansvarlige for at hjælpe med en løsning og vi kan derfor ikke tilbyde noget i sådan en sag.
Du har ansvaret for pakken / varerne, indtil vi modtager den. Vi anbefaler derfor altid at du sender din ordre med vores pakkelabel, da vi ikke tager ansvar for andre labels eller uforsikrede forsendelser.
Ønsker du alligevel at benytte en anden returlabel, skal du returnere pakken til:
Isay A/S
Knudlundvej 3
8653 Them Denmark
Telefonnummer: +45 30 53 42 73
E-mail adresse: care@isay.dk
Returpakker vil ikke blive samlet op i en pakkeshop og skal derfor sendes direkte til vores adresse. Returpakker sendt til en pakkeshop vil ikke blive afhentet og de vil derfor blive sendt retur til kunden.
Use this popup to embed a mailing list sign up form. Alternatively use it as a simple call to action with a link to a product or a page.
By clicking enter you are verifying that you are old enough to consume alcohol.