Gå til indhold

Returnering

Hvis du ønsker at returnere en vare, beder vi dig registrere din retur online via dette link:

I SAY returportal

Ved at registrere din retur er vores kundeservice og lagerfolk informeret om at din pakke er på vej retur. Dette anses også som din utvetydige erklæring for, at du ønsker at udøve din returret. Du skal stadig blot bruge det medsendte returlabel og aflevere pakken på posthuset som altid.

Sådan opretter du en returnering:

  1. Klik på linket: I SAY returportal og indtast dit ordrenr. og e-mail.
  2. Vælg de varer, du vil returnere, og vælg en årsag.
  3. Du har nu registreret din retur. Du modtager en e-mail med yderligere information.
  4. Vedlæg følgesedlen i din pakke og aflever den på det nærmeste GLS posthus. Glem ikke at bede om en kvittering for returneringen. Det er din sikkerhed for, at vi kan spore pakken.

Vær opmærksom på at vi modregner et mindre beløb på 49,- ved brug af den medsendte returlabel. Du er velkommen til at vælge en anden forsendelsesmetode end vores returlabel, men dette vil være på din egen regning og risiko, da vi ikke kan forsikre pakken.

 

Når du handler online på www.isay.dk har du 14 dages returret, hvor du kan oplyse os om, at du fortryder dit køb og derefter returnerer varen(r) til os. Din returret begynder fra den dato, du modtog din ordre.

Hvis fristen udløber på en helligdag, lørdag, grundlovsdag, juleaftensdag eller nytårsaftensdag, forlænges fristen til den følgende hverdag. I tilfælde af flere varer bestilt i én ordre, som leveres seperat, eller et produkt, der kommer i flere partier, kører perioden fra modtagelsen af det sidste produkt.

Det er kundens ansvar, at varerne er forsvarligt pakket ind. Du har ansvaret for pakken/varerne, indtil vi modtager den. Behold derfor din postkvittering og tracking nummer. Venligst returner varen ubrugt i samme stand som ved modtagelsen. Vi forbeholder os retten til at afvise en vare, hvis emballagen er ødelagt eller på anden vis ikke kan sælges videre. Alle originale emballage, prismærker, hangtags mv. skal returneres sammen med produktet, uden at være blevet manipuleret med. 

Ombytning

Hvis du ønsker at ombytte til en anden størrelse eller farve, kan du lave en ny ordre via vores webshop www.isay.dk. Vi kan desværre ikke tilbyde ombytning af varer, da vores lagersystem ikke kan håndtere dette. Du kan altid kontakte os, hvis du ønsker vejledning i ombytningsmuligheder.

Hvis du har benyttet en rabatkode i forbindelse med dit køb, vil vi sørge for at din rabat også gælder for din ombytning (gælder kun ved ombytning til anden størrelse eller farve). Alt du skal gøre, er at kontakte os om dette på care@isay.dk.

Refundering

Når vi modtager din returpakke, kontrollerer vi varerne, og du vil derefter få tilbagebetalt beløbet modregnet evt. returforsendelsesgebyr. Beløbet overføres altid til samme betalingskort, som blev brugt ved købet.

Vi håndterer returforsendelser hver mandag og onsdag. Vær opmærksom på at der normalvis kan gå op til 14 dage, fra du sender en pakke retur til vi og vores lager har håndteret returforsendelsen.

Vær opmærksom på at det kan være svært at sige præcist, hvor lang tid der vil gå, før du har modtaget din tilbagebetaling. Dette kan afhænge af kundens bank, og det varierer fra bank til bank. Der kan gå helt op til 30 bankdage, før kundens bank frigiver beløbet. Skulle der mod forventning gå længere tid, beder vi dig venligst kontakte os på care@isay.dk.

VIGTIGT

Hvis produktet er beskadiget eller på anden vis ikke kan videresælges, kan du miste dit købsbeløb helt eller delvist.

  • Du har faktisk taget varerne i brug.
  • Det er blevet beskadiget, mens du var ansvarlig for det.
  • Du har håndteret varen forkert, så vi ikke længere kan fastslå varernes art, egenskaber og den måde varen fungerer på.
  • Du har ikke fulgt begrænsningerne for tilbagetrækningsretten som følge af forsegling, produkttype m.m.

Fortrydelsesret ved brugte varer
Der er 14 dages fortrydelsesret for varer, som du har taget i brug. Hvis varen er blevet brugt, kan den fortsat returneres under fortrydelsesretten. Som forbruger må man i princippet kun tage varen i øjesyn, altså afprøve dit køb som i en fysisk forretning. Du må efter modtagelsen alene håndtere varerne på en måde, så du kan fastslå varernes art, egenskaber og den måde varen fungerer på. Er varen brugt kan du kun få en del eller intet af købsbeløbet retur. Det er forbrugeren, som skal betale for evt. værdiforringelse. Den værdi fastsættes efter, hvad vi kan få for varen i et videre salg.

Køb hos forhandler

Det er ikke muligt at returnere eller reklamere over en I SAY vare købt hos en forhandler. Vi tror på at vores forhandlere kender vores høje serviceniveau og vores tøj. Er din vare købt i en fysisk butik, er det dem, som er ansvarlige for at hjælpe med en løsning og vi kan derfor ikke tilbyde noget i sådan en sag.

Kurv

Du mangler kun 799 kr før fri fragt!
Gratis fragt gælder kun levering til Danmark til GLS pakkeshops.