Fri fragt v. køb over 799,-|
Simpel og nem retur|
Kundeservice (+45) 30534273
Du er altid velkommen til at returnere dit køb, hvis det mod forventning ikke lever op til dine ønsker. Du har 14 dages returret på varer, der er i samme stand som ved modtagelse med påsatte etiketter og i original emballage. Hvis dette ikke er tilfældet, forbeholder vi os retten til at afvise din retur.
Sådan returnerer du:
Når du modtager en pakke fra I SAY, er der altid vedlagt en returseddel samt et GLS returlabel.
Returlabel koster 49,- ved brug og fratrækkes det beløb du skal have retur. Husk at returseddel, skal vedlægges i pakken inden indlevering til GLS.
Refundering:
En refundering vil normalvis tage 3-5 bankdage, men kan tage op til 10-14 bankdage fra vi behandler din tilbagebetaling, alt afhængig af din bank.
Ombytning:
Ønsker du at ombytte til en anden størrelse, skal du lægge en ny ordre og sende den anden ordre retur til os. På den måde sikrer vi den nemmeste og hurtigste ekspedition af din nye vare. Din nye ordre sendes inden for 1-2 hverdage.
Vi tilbyder gratis returfragt ved ombytning (Gælder kun til en anden størrelse). Husk blot at krydse feltet af på din returseddel.
Genbestiller du den samme style i den nye ønskede størrelse, kan vi sørge for, at du kan bevare eventuelle rabatter, du fik på din oprindelige bestilling. Ønsker du dette, skal du skrive en mail til care@isay.dk, så sørger vi for at du modtager en ny rabatkode.
Hvordan opretter jeg en reklamation?
Kontroller venligst din ordre ved modtagelse. Kontakt straks vores kundeservice, hvis varen er beskadiget, defekt eller hvis du har modtaget forkerte varer, så vi hurtigt kan vurdere og rette op på det.
Der ydes 24 måneders reklamationsret i henhold til købeloven. Hvilket betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.
Vi hjælper dig gerne med at oprette en reklamation. Du kan reklamere ved at sende en e-mail til vores kundeservice på care@isay.dk. Vi har brug for følgende for at kunne vurdere din reklamation:
Når vi har modtaget din henvendelse, behandler vi den hurtigst muligt og du vil modtage yderligere instrukser fra os.
Vi gør opmærksom på, at reklamationsretten dækker produktionsfejl og omfatter dermed ikke slitage eller fejl der er opstået som følge af forkert behandling af produktet. Du skal reklamere inden for rimelig tid og senest 2 måneder efter du har opdaget fejlen.
Vi tror på at vores forhandlere kender vores høje serviceniveau og vores tøj. Er din vare købt i en fysisk butik, er det dem, som er ansvarlige for at hjælpe med en løsning og vi kan derfor ikke tilbyde noget i sådan en sag.
Du har ansvaret for pakken / varerne, indtil vi modtager den. Vi anbefaler derfor altid at du sender din ordre med vores returlabels, da vi ikke tager ansvar for andre labels eller uforsikrede forsendelser.
Du er også velkommen til at benytte en anden forsendelsesform end vores returlabel, men dette sker for egen regning og risiko. Ønsker du alligevel at benytte en anden returlabel, skal du returnere pakken til:
Isay A/S
Knudlundvej 3
8653 Them Denmark
Telefonnummer: +45 30 53 42 73
E-mail adresse: care@isay.dk
Returpakker vil ikke blive samlet op i en pakkeshop og skal derfor sendes direkte til vores adresse. Returpakker sendt til en pakkeshop vil ikke blive afhentet og de vil derfor blive sendt retur til kunden.
Use this popup to embed a mailing list sign up form. Alternatively use it as a simple call to action with a link to a product or a page.
By clicking enter you are verifying that you are old enough to consume alcohol.